#Tesla Motors


Ha az új kocsija nem elektromos lesz, kinevetik majd a gyerekei
 

Ha az új kocsija nem elektromos lesz, kinevetik majd a gyerekei

Miért venne valaki középkategóriás benzinmotoros autót nagyjából ugyanannyiért, mint amennyiért most már egy gyakorlatilag nulla vagy elhanyagolható fenntartási költségű elektromos autó kerül? Úgy tűnik, túljutott a billenőponton az elektromos autók piaci térnyerése, és elérhető közelségbe került a korábban csak vizionált utcai hatalomátvételük – a világ fejlett részeiben mindenképpen. Ha ennek okaként egyetlen tényezőt kellene megnevezni, mi a lítium-ionos akkumulátorra szavaznánk. Természetesen a Tesláéra.

hvg.hu hvg.hu


Akire az új Steve Jobsként tekintenek
 

Akire az új Steve Jobsként tekintenek

Egyesek Steve Jobshoz és Bill Gateshez hasonlítják, mások csak pusztán "iparági látnoknak" emlegetik. A PayPal elektronikus fizetési rendszer eladásából gazdagodott meg. Cégeivel belevágott az elektronikus autók nagyszériás gyártásába, a kereskedelmi űrhajózás meghonosításába, napelemes rendszerek széleskörű elterjesztésébe. Elon Musk dollármilliárdos nem kispályázik: szerinte úgy védhetjük csak ki az emberiségre leselkedő veszélyeket, ha rövid időn belül más bolygókat is meghódítunk.

Nagy Gergő Nagy Gergő

Mégis Tesláé az utolsó szó?
 

Mégis Tesláé az utolsó szó?

Február elején még visszás cirkuszi hangulatot keltett a New York Times a Tesla S-modellje körül, az első negyedéves jelentések szerint viszont az eddig masszívan veszteséges elektromos sportautógyártó nemcsak, hogy átjutott a billenőponton, jelenleg a GM-et és a Nissant is verik a piacon. A tőzsdenyitás előtt ötödével ugrott feljebb a cég részvényeinek ára.

hvg.hu hvg.hu